Blog Archive

Thursday, December 29, 2016

Cerah selamat


Ramai wanita, gegadis..jejaka pon ada yang sukakan kulit yang cerah,putih..norm masyarakat Malaysia yang sukakan putih dan cerah..bila dah putih n cerah, automatik terus nampak cantik! Pastu ramai yang nak cerah cepat, amik produk kecantikan tinggi merkuri, bahay untuk kulit. Kenapa tak cuba repair dari dalam kan?
.
Pjart pon serupa jugak..tapi sebab kulit dah cerah..cuma cepat sangat burn maka kelihatan gelap lah...tapi takdelah obses sangat nak bagi putih cerah melepak lepak..cuma nak bagi kulit cantik dan cerah flawless...
.
Camne Vitamin C boleh membantu?
.
Vitamin C meningkatkan penghasilan 2 antioksidan penting dalam tubuh iaitu Glutathione dan Vitamin E. produk pemutih pon ada Glutathione ni. Fungsi Glutathione ni adalah untuk seimbangkan pigmen cerah dan gelap, maka kalau amik Vitamin C, pigmen cerah akan bertambah..faham dah?
.
Oleh itu seeloknya amik vitamin C yang sustained release sebab Vitamin C ni cepat larut dalam air. Kalau Vitamin C TANPA sustained release tu, akan jadi membazir sebab tak dapat diserap sepenuhnya oleh badan. Kalau amik vitamin C berlebihan pon tak elok jugak. Solutionnye adelah amik yang sustained release, pelepasan berperingkat ikut keperluan badan.
.
Vitamin c jugak bertindak menghasilkan kolagen tau.. so banyak sangat kebaikan yang korang dapat bila consume vitamin C ni..bukan saja untuk cantik tapi jugak untuk kesihatan! Tak rugiiiii
.
Cepat pm Pjart untuk more info

013-3530799







No comments:

Post a Comment