Blog Archive

Friday, December 23, 2016

Kurus cepat



Pjart tau bukan kurus yang tinggal tulang tu yang menjadi idaman semua kan..cukuplah kurus dengan berat badan yang ideal..betul tak? Lagipon berat badan yang berlebihan ni tak elok untuk kesihatan sebabb banyak sangat komplikasinye.

Pjart memang suka google artikel dan baca pasal kesihatan, camne nak jaga kesihatan and of kosss kecantikan.hehe.
.
Arini terjumpa pasal pengambilan protein yang tinggi dalam sarapan akan jadikan kurus dengan lebih cepat!
.
Best ke tak..ramai yang anggap sarapan ni tak penting, selau skip sarapan sebab tak sempat, and rasa kalau skip makan satu meal akan jadi kurusss...heppl salah tu!
.
Kajian oleh American Journal of Clinical Nutrition mendapati orang yang mengambil lebih protein lebih mampu mengawal nafsu makan dan tidak makan berlebihan.
.
Sarapan dengan 40% protein akan memberi rasa kenyang lebih lama dan tidak berkeinginan untuk makan lebih berbanding yang hanya makan kurang protein.
.
So gegadis dan jejaka di luar sana, take note nak diet bukan skip sarapan dan makan and lebihkan protein untuk kurus dengan cepat!
.
Why not consume ESP shaklee iaitu protein dengan asid amino yang penting untuk badan, beri rasa kenyang, bina otot dan kulit yang cantik! Ibu menyusu dapat lebih benefit dengan ESP sebab bertindak sebagai milk booster dan pekatkan susu!
.
Tak best lagi ke macamtu..Kalau rasa tak sempat breakfast, bancuh saja ESP tak smpai semenet pon, shake shake and ready to go!
.
Sarapan lebih protein lebih cepat kurus!

Pm pjart
013-3530799 👍🏽




No comments:

Post a Comment